VC

Strax bär det av till Vårdcentralen (VC). Hu, kommer han skratta åt mina problem eller kommer jag få utskrivet de medicament jag vill ha? Kunden/patienten har väl alltid rätt...?!

Åhhhh, ont i magen. Jag hade gärna varit nersövd på planet, vilken lycka det hade varit.... Jobbigt, jobbigt....
Hur kunde trygga jag bli på detta viset? Aldeles bräcklig och rent av helt jävla olycklig. Hur kan man vara det när man ska på semester? Jag har för sjutton inte ens betalat resan själv...

ÅNGEST!

Nä, dax att köra till farbror doktorn... Att jag ens ska behöva gå dit, ofattbart, måste ta tag i detta problemet eftersom det hämmar mig så otroligt mycket, skit oxå!

//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Flygturen kommer att gå bra. Ta´t lugnt.Glöm inte de viktiga pillren bara. me

2009-05-22 @ 17:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0