Valborg 2009

Det é fredag och jag é ledig, skönt! Ska kika på en pålle idag, han jag berättade om som är 175 i mankhöjd, ja, vi får se vad jag tycker, kanske jag lägger in en liten uppdatering ikväll.

Mamma, svar på din fråga - Killen som ska konfirmeras är Johans Kusin och bor i Vinslöv.

Lite bilder från igår...
Johan och Fredrik sköter grillen, mycket gott blev det. Kött från Bulltofta kött, alltid lika gott!



Fredrik hade sina två hundar med sig. Gissa om Bamsen va intresserad, tuff va han iaf, han va ju lös och hundarna satt fastkopplade, hihi, man riktigt kände hur han hånade dem...



Den andra hunden, en riktig kelgris, men attans vad han leker hårt emellanåt, han förstår inte riktigt hur stor och stark han é... En fining!



Tina och jag, lite påpälsade, det blev allt lite kyligt på kvällen, men vi satt faktiskt ute till det va kolsvart...


Hihi, äntligen har Tina fått sin nya objektiv till nya kameran, sanslöst stor, men det blir säkert bra bilder. Men å andra sidan beror det ju sig på vilket objekt som fotas, det finns säkert redan ett gäng puckobilder på mig, det kan ju inte kameraobjektivet hjälpa....




Tack för mig!
//
Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0