Öppen gård och grillkväll

Igår va jag hos en arbetskamrat och grillade, mycket trevligt må jag säga! Det blev en lugn kväll, jag skulle ju upp tidigt, dax för frukost med stallgänget innan vi skulle ha "Öppen Gård".

Jag é sjukt trött efter en lång dag. Vi har haft väldigt trevligt och mycket folk har besökt oss i stallet. Här kommer lite bilder från idag och gårkvällen...


Cecilia, kvällens grillmästare! Mycket gott alltihopa!


Öppen gård!

Här fixas det och fejas in i sista stund...



Åsa fixar hon med!



Tina på väg ut med Billbos frukosthö...


Daniel och Gun-Britt jobbar på....



Ted och Johan fixar inför grillningen...



Ted och Johan, igen...


Pållarna tuggar lungt på sitt gräs...


Krille och Lina hälsade på idag, kul! Längesedan man såg dem. De va ju tvugna att hälsa på nykomlingen. Krille fnattade Hot Shot, snacka om att han njöt av stunden i fulla drag!



Hot Shot va sugen på lite kaffe...


Han kliar gärna tillbaka.... Nice!



Ikväll har jag ganska ont i halsen, det blev kanske för många timmar ute i det halvkyliga vädret. Trött é jag oxå, det har varit en lång dag. Hoppas däremot vi gör om detta nästa år igen!

Nä, dax att slappa lite i soffan...

//
Chisan



Kommentarer
Postat av: Tina

hihi längtar till vår första skogstur:-)..som förr men ändå inte:-(

2009-05-18 @ 08:24:05
Postat av: Emelie

Yes, det blir en ny omgång nästa år men med en hel del förändringar =) Vi är ju bäst :P

2009-05-19 @ 21:22:57
URL: http://uptowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0