sista dagen

Idag e det sista dagen i turkland. Inattkommer bussen och hämtar oss... Ska jag vara ärlig så har jag lite hemlängtan nu, har mycket hemma att se fram emot. Sommaren e på inång, en ny pålle, midsommarfest och en massa kuligheter  ligger framför oss, ska bli en bra sommar, det känner jag på mig.

Idag e det en seg dag, några av oss e regält bakfulla. Vi ska packa och fixa inför hemfärden, tråkigt. Ska hinna med ett dopp i poolen oxå...
Mitt magknip har dessutom börjat igen, fan, dax att flyga igen, vill inte. Men jag hoppas det går lika bra denna gången, hoppas jag somnar innan planet lyfter denna gångenoxå...

Gott folk, detta va nog sista blogginlägget utan bilder. Lovara att uppdatera massor och roligare inlägg medbilder!

ha det gott så längge!
//
chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0