Pippi!

Idag satt pippi i handen på mig, gissa om jag blev förvånad! Trodde inte det skulle gå så fort att få henne handtam, otroligt! Men hon har tuffat till sig, bits gärna om hon får, den lilla busan. Hmm, hur lär man en fågel att inte bitas, bita tillbaka?!



Idag har det varit en hektisk dag. Tvätten ska fixas, hästen ska ridas, disken ska diskas och sen ska man hinna äta lite oxå. Puh, men det känns skönt nu ikväll, man har hunnit med en del trots allt.
Har tagit en extra ledig dag imorgon, kan behövas för att få ordning på allt innan lördag...

Jag é lite extra glad idag, första ridturen på Hot Shot gick som en dans! Han é otrolig, vilken pärla. Idag red Tina och jag på våra aldeles egna pållar tillsammans! Det va verkligen längesedan sist. Även om det bara blev en skrittrunda så é jag lycklig, det va helmysigt och det va precis som förr, fast annorlunda ändå...

Har hängt tvätt på terassen, tror dock snart att det börjer regna, typiskt!!

Nä, dax att värma lite mat, fick gryta av pappsen och Annika när jag va där och hämtade resväskan. Ska bli gott, Annikas grönpepparsås é inte tokig!!

Förresten Trixie! Kolla in kommentarerna på förra inlägget, Emelie har skrivit till dig, hihi!!!


Tack för mig!

//
Chisan








Kommentarer
Postat av: trixie

märkte det ;)



hinner inte köra calle förän på söndag, men kan ta boxarna på lördag om ni inte hinner dit innan ni åker? :)

2009-05-21 @ 22:32:27
URL: http://thosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0