Persson é lycklig!

Nu jävlar har jag fått hem min drömprins! Ursäkta språket, men ni kan tro att jag é glad.
Hot Shot, Lilleman eller heter han kanske Totte nu? Nå, kärt barn har många namn. Vi får väl ha stallmöte om den saken, haha!!
Han verkar stormtrivas i stallet, nu har han en hel massa kompisar. Synd jag jobbar imorgon, skulle vilja se när han släpps i hagen... Jag tror han kommer vara lite spak de första dagarna, många nya intryck.

Framför oss har vi nu en sommar. Det ska ridas en massa, dock bara i skogen, han ska få växa och vi ska lära känna varann bättre. En sommar att se fram emot med andra ord, fy sjutton vad vi ska ha kul. Massa bock kommer det säkert bli! Hihi!
Persson får hålla i sig....

Här kommer lite bilder på stjärnskottet!








Bättre bilder kommer, det lovar jag! Nu ska jag sova, é trött efter dagens spänningar. Kommer sova riktigt, riktigt skönt...

Zzzz.....Zzzz....Zzzz.....

//
Chisan




Kommentarer
Postat av: Helena

GRATTIS!!!! NU kan jag köpa födelsedags present till dej.. hehe

2009-05-14 @ 23:35:07
Postat av: Ted

Det var kul att höra, jag är så glad för din skull då hjälpte det att hålla tummarna.... :-)

2009-05-15 @ 00:29:04
Postat av: Tina

wooooooohooooooooooo vad skoj wiiiiiiiii :-):-):-)

2009-05-15 @ 08:19:38
Postat av: maja

Vad är ditt bästa tips för att få håret att bli långt? Komentra på min blogg: Majaalins.blogg.se tack på för hand! :)

2009-05-15 @ 08:25:02
URL: http://majaalins.blogg.se/
Postat av: trixie

så fin han va, och så cool lugn. verkar ha ett bra psyke :)



jag röstar på Totte ;)

2009-05-15 @ 11:04:37
Postat av: Marie

hur gammal?

2009-05-15 @ 15:22:47
Postat av: kusinen

Grattis kusinvitamin:) så söt han är:) kramar

2009-05-15 @ 18:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0