ingen vanlig måndag

Shit vad vi har det bra. Idag har vi hyrt bil och kört dit andan föll på. Side blev vårt mål. där har jag varit för några år sedan med Helena, lite nostalgi, hittade även vår favorit  nattklubb Oxyd, shit vilka minnen som dök upp...

Ikväll bär det av till city, ska festa med våra bekanta turkvänner, alltid lika spännande... Imorgon blir det med andra ord poolen och skuggan. Här e ju sjukt varmt, tänk vilken värme det e mitt i sommaren... Uh, inget jag vill vara med om, det räcker med dessa 27 graderna det e nu, pust...


Dax att fixa ny grogg...

kram kram på er alla.

//
semesterfirarna

Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Låter riktigt skönt:) kramizzar

2009-05-25 @ 19:40:43
Postat av: trixie

calle fick vila från körningen idag, busa med honom i paddocken istället.. Låg bommar på marken & ett hinder kvar från när Emelie hoppa Tom.. Calle är för söt, han hoppade först bommarna och styrde sedan mot hindert och hoppade det, helt frivilligt! Jag stod bara i mitten och glodde på honom.. haha, gulliga häst! Hoppas ni har det bra där nere, får ta och komma hem snart, Hot Shot saknar nog ert gosande, börjar bli rätt kelsjuk!

2009-05-26 @ 21:00:22
URL: http://thosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0