Grattis...

Grattis grattis till mig, idag fyller jag år. Attans vad tiden går fort, jag fyllde ju nyss 20...
Suck, förkyld é jag, känner mig hängig och sliten. Kan det vara åldern, haha! Imorgon måste jag vara fit for fight, då é det dax att besiktigt Mr Hot Shot, spännande, eller inte... Jag hade gärna sluppit det, får ju så ont i magen, blääää....!!!

Många har gratulerat mig idag, känns riktigt bra. Verkar som man har många som tänker på mig, underbart. Problemet é bara att smsboxen é full, måste radera lite gammalt skit som ligger i telefunken, typiskt...

Tina har övertagit Tompa, nu é det hennes tur att jobba lite, hihi! Snygga é de tillsammans och jag vet att det kommer gå bra för de båda. Snart dax att tävla lite, wiiii, shit vad kul! Jag ska stå och heja och hålla tummarna, kanske lite magknip kommer göra sig påminnt oxå, hihi! Lättare att rida än att stå och bekymra sig på marken... Eller?!

//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Hej gumman. Grattis (igen).Lycka till med pållen,hoppas han blir "godkänd" av veterinären.Kram mamma

2009-05-13 @ 11:22:31
Postat av: Helena

Grattis än en gång gumman! Hoppas du haft en nice dag! Håller tummarna för dej i morgon! RING så fort det är klart.... jag kommer också ha ont i magen!!

Love you!

2009-05-13 @ 22:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0