första morgonen

idag vaknade jag tiidigt, skönt!
sitter här på balkongen och verkligen njuter av att ha semester.... när alla vaknat är det dax för frukost, nice! Känner mig aningens tung i skallen idag, men om det beror på pillerna jag tog igår ellerom det bara e för att jag egentligen e lite sliten det vet jag inte riktigt.

Johan tog med sin lilla,lilla handdator, det e från den jag bloggar, hihi... inte dumt, ibland tänker han till....

Åhh, shit vad jag har det bra nu, solen e på väg upp och det ser ut som det kan bli riktigt fint väder idag.

turkarna har byggt ett delfinland, inte alls långt här ifrån, di ska vi en dag. shit, tänk om jag fick chansen att bada med delfiner, en dröm hade gått i uppfyllelse...

nä, dax att skaka liv i gubben...


kram kram

//
chisan

Kommentarer
Postat av: trixie

simma med delfiner är min största dröm!

Såå, simma lite för mig också tack :D



tror jag ska sluta läsa din blogg, blir bara så avundsjuk!



kram

2009-05-24 @ 10:53:14
URL: http://thosa.blogg.se/
Postat av: annika

är så glad för er skull ni är väl värda att ha en underbar semester kram

2009-05-24 @ 14:20:42
Postat av: tina

ja här e jäkligt gutt haha sol och bad wiiii nu ska vi ut o äta varmt o härligt o trevligt sällskap kraaaam från turkaland

2009-05-24 @ 16:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0