Ett ljus é tänt...

Ikväll tänder vi ett ljus för Sonja. Ljuset kommer inte från vem som helst. Igår öppnade jag stallskåpet, en stooor paket låg och väntade på mig. Hmm, jag fyller ju inte år riktigt än va min första tanke. Men snabbt kom jag på att Jeannette faktiskt sagt att det låg något och väntade på mig i stallet.
Denna fina glaskreation fick jag av henne som tack för hjälpen med hennes häst, hur snällt é inte det? Den är vrålsnygg och idag fick jag all anledning att använda den, tända ljust och skänka Sonja en extra tanke. Vad kan mer vara passande en dag som denna?




Imorgon bär det av till Johans ATV-center, de har Öppet Hus. Hmm, undrar hur mycket folk som dyker upp?! Sitter för tillfället och kikar på Mudrace. Haha, Johan hade tänkt ställa upp i sommarens tävlingar, gissa om jag oxå é sugen? Fy fan vad kul det hade varit. Men jag får väl vara hejarklacken i egen hög person...
Kolla in länken så kan ni se vilka skitrace det é, haha, bäst att ha med ombyte, publiken bör nog skaffa sig stövlar...
http://atvklubben.wordpress.com/

Nu har Ted somnat i vår fortölj, utmattad, men sömn behöva, kroppen suktar efter lite vila efter en intensiv vecka. Ser skönt ut iaf, kanske jag oxå ska inta viloläge...

//
Chisan










Kommentarer
Postat av: Ted

2009-05-09 @ 00:50:27
Postat av: Ted

Kära lilla Kristin, jag kan inte med ord beskriva hur mycket ditt och Johan´s stöd betyder för mig under denna svåra resa. Hoppas och önskar att jag någon dag kan återgälda era varma tankar... Många jätte kramar från Ted

2009-05-09 @ 01:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0