Våren?

È det våren jag ser utanför fönstret?? Det é faktiskt lite sol idag och det är faktiskt några plusgrader, skönt!!
Efter jobb ska jag iaf ta Tom på en skogsrunda, ska bli mysigt, krabaten behöver ju röra på sig, hihi, det gör väl jag med iofs! Ingen träning idag, det blir som sagt en runda i naturen istället...

Numera börjar jag jobba kl 07.30 istället för kl 08.00. Dett medför att jag slutar går hem en halv timme tidigare än jag é van vid. Det ska bli skönt, eftermiddagen och kvällen blir då lite längre. Blir det dessutom lite ljusare tider så skadar det ju inte...

Igår va jag helt matt i kroppen, kände mig inte bra alls. Idag känns det bättre som tur é. Ibland blir man såååå trött på att vara trött... Ja, jag gnäller, men för tillfället känner jag mig faktiskt lite gnällig över lag, frågan é bara varför?!


Nä, nu skiter jag i detta för nu... Kanske jag tar mig tid att lägga in de andra bilderna från fotograferingen i Turning Torso ikväll, kanske, vi får se... Vissa tjatar ju, hihi!! Det va visst fler än vi just den dagen som tyckte att det gick förbaskat långsamt innan man hade sina foto fixt färdiga i handen, som sagt, jag ska inte rekommendera fler att gå dit. Kanske till någon jag inte gillar isf... Hihi, nädå, riktigt såååå elak é jag inte, bara ibland....!!




//

Chisan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0