Lite bilder...

Nu äntligen har jag tömt kameran på de senaste bilderna.

Göteborg. Kolla in körstilen, hmm, det ser knivigt ut. Själv har jag problem med att köra En shettis!! Haha, jag hade rivit hela banan...


Här har ni min mormor! Hon fyllde år förra helgen så det firades med närmsta släkten.


Hihi! Här har ni Kerstin (min moster) och min minsta lillebror K3.



Igår begav jag, Tina, Zandra, Maggan och Emilia till Turning Torso för fotografering. Efter många, många, många timmars väntan fick vi så äntligen komma in för att genomföra våra foto. Shit, jag har aldrig varit med om så gnälliga töser, inklusive mig själv. Efter några timmar började vi bli både trötta och hungriga, ni kan förstå att vi blev kinkiga va?!
Kl 15.15 anlände vi på Studion, kl 23.50 var jag hemma ocj placerade rumpan i soffan - utmattad, med huvudvärk och 825:- fattigare! Haha, men å andra sidan va jag tre fina bilder nöjdare, här har ni en av dem!


Idag lyckades jag hinna med (tack vare Åsas hjälp med insläpp av alla pållarna) att rida en runda på Tom, utan broddar!!! Wii, snacka om att det va skönt att slippa det momentet, det gör själva grejen lite enklare!

Nä, nu ska jag låna ut daton lite!

//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Tina

du får ju lägga ut de andra bilderna me...e ju skitsnygga ju !!

2009-03-03 @ 10:05:46
Postat av: Kusinen

du blev ju jätte bra:D jag har oxå varit där tog oxå jätte lång tid då så då var det inte kul längre:P kramar

2009-03-03 @ 19:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0