Födelsedagar, badrum och vanlig uppdatering...

Förlåt gott folk, jag har varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen sista veckan. Varför? Tja, det kan man fråga sig, själv vet jag inte... Skulle tippa på att det é för att jag känner mig riktigt, riktigt stressad av jobbet. Med den nya omorganisationen har jag helt plötsligt fått fullproppad almenacka, hinner inte ens gå på toa om dagarna, tack gode gud för stalltoan!!

Men nu ska jag iaf försöka skriva lite om den gångna veckan, med hjälp av lite bilder....

Mars månad é hopplös, det é ju hur många som helst som fyller år! Krille (mellanbrorsan), Krisfoffer (Lilla lillbrorsan) och Tina fyller år denna månaden. Kanske inte låter överdrivet många, men jag känner många fler som föddes just denna månaden, men de tänker jag inte nämna här... Vilket fall, en hektisk men kulig månad! Med andra ord blev ni alla tillverkade under sommaren, kanske inte konstigt, det é väl då det é fart på folk, haha!!!

I Söndags fyllde lilla lillbrorsan 16år. Han firades med söndagsmiddag i Sjöbo. Trevligt! Gott med söndagsstek!
Här har vi Mormor och Rickard.


Jag och lille lillbrorsan som redan fyller 16 bast! Shit vad tiden går fort!



I Onsdags firade stallgänget Tinas 30-årsdag! Det va iofs en dag för tidigt, men hon skulle ju ha familjefika på sin riktiga dag. Trots att vi alla i stallet har en glappande haka så lyckades vi undvika att hinta om vår överraskning, haha, jodå, det blev lyckat, Tina verkade uppskatta det hela! Kul. Grattis Grattis till gamlingen, haha!!
Här ser ni Jeannettes kreation, kladdkaka, en av Tinas favoriter!


Här har vi 30-åringen, vilken snygging, du ser inte ett år äldre ut än 20!
2.

Några av stallmedlemmarna som ville fira Tina på högtidsdagen...
Kajsa, Therese och hennes mamma Åsa.


Sorry familjen Nilsson, men bilden blev lite suddig. Kul att ni anslöt till kvällsfikan!


Sååå, nu över till vårt nya projekt - Projekt renovera lilla toaletten!
Bah! Det blevi all hast vi fick ordnat fram grejer, visste ju inte att hantverkaren skulle komma redan som i torsdags... Men jag hade en liten aning om hur jag ville att toan skulle se ut, tro det eller ej, men det blev faktiskt som jag ville! Wiii, det kommer bli hur snyggt som helst! Nu händer det grjer, snart ska vi väl ge oss på stora toan oxå! Kul!!!!
Tyvärr fick jag inte med för och efterbild, men här har ni iaf bilder från nuläget. Han har kommit en bra bit på vägen redan!


Visst blir det snyggt!?!?! Det liknar inte det förra vi hade iaf...


Idag har jag varit ute på tur med Tom, som sällskap hade vi Åsa och Lady. En mysig fredagsrunda! Kännde att jag behövde komma ut lite till häst efter en vecka som denna... Hästar ger en verkligen ro i själen, tänk vad ett djur kan göra för människans välbefinnande, otroligt...

Nå, nu sitter man här, en lugn fredagskväll, kollar på Let´s Dance, finalen! Hoppas Magnus vinner!

Nä, dax att natta datorn. Imorgon blir det färd till Malmö på dagen, ska ragga fatt i lite fin inredning till toan! På kvällen blir det visst tjejmiddag hos Jessi i Eslöv, ska blir nice!

Tack för mig!

//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Tina

Helt klart..överraskningen i stallet gjorde ni jättebra. Blev riktigt glad för den, och jag missstänkte ingenting ha ha:-)..Bra jobbat !!

2009-03-30 @ 08:41:25
Postat av: Anonym

Kul att du gilla middagen.Hoppas vi kan upprepa träffen den 31/5.

2009-03-30 @ 09:48:03
Postat av: Margaretha

Glömde säga: en arbetskamrar undrade om översta kortet var mor och far ! Men det gör kanske inte så mycket om inte Rchard råkar titta i en dator . Fniss...

2009-03-30 @ 09:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0