Typiskt...

Mmm, det é ju typisk att just en lördagseftermiddag ska speglas av irritation. Ibland undrar man varför det blir som det blir. Jag var helt säker på att det inte kunde gå fel, men ändå, med tiden så förändras saker och ting. Varför? Kanske för att man blir mer uppmärksam, för att man påverkas av andra, eller helt enkelt för att vissa saker blir sämre och sämre, eller é det så att saker och ting bara förändras?!
Jag förstår att många av mina läsare just nu funderar över vad jag svamlar om, men sanningen är den att allt kan inte skrivas i klartext hela tiden på denna offentliga blogg. Men å andra sidan, de mest insatta och berörda vet vad det handlar om, förmodligen iaf...
Nu har jag snackat lite med mig själv (schizofren???) och har kommit överrens om att skita i allt för stunden, kanske det löser sig till det bästa till slut, det får tiden utvisa... Att älta skiten blir inte ett jävla dugg bättre, så é det bara...

Nu é det dax för melodifestival - Andra chsanen. Fattar ni att Caroline af Ugglas é med?!?! Ofattbart för mig iaf, vilken knäppis, i mina ögon och öron!! *Ryser*

//
Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0