Spektaklet fortsätter och vem känner sig skyldig??

Shit, idag har det varit en speciellt märklig dag. Eftersom Johan och jag hamnade på förstasidan i Skånskan så har man ju helt plötsligt blivit en lokal kändis för en dag, imogon é man glömd igen, men vilken tur det iaf!! Vår lördagsrunda på sjön har verkligen blivit uppschasat till max, det glöms bort att vi endast gjorde något som vilken annan medmänniska oxå hade gjort, varför blir det så stort helt plötsligt? È det så ovanligt nu för tiden kanske att folk ställer upp för varann trots att man inte känner varann, att helt enkelt vara en medmänniska... Jag blir rädd iaf, hur säker känner mig sig då? Kommer ingen rycka in om jag blir utsatt för våld på gatan??

Dessutom började telefonerna (ja, alla telefonerna!!) ringa kl 06.30 imorse! Jag fick dra ut telefonjacket och stänga av ljudet på mobilen, herregud, vilken väckning... Det va Sveriges Radio som ville intervjua. Hallå, vad tror de?? Inte en chans att man ställer upp på intevju såååå tidigt på morgonen, särskilt inte om man é så förkyld som jag é just nu, det va ju helt stopp i näsan imorse...

Här kommer iaf några förevigade bilder från tidningen...






Inte nog med att det skulle skrivas om lördagen, nädå, nu fortsätter det! Såg även att Johan och Johns stulna båtar helt plötsligt fanns på bild i Skånskan!! Shit, ger man dem fingret så tar de hela handen!! Denna gången fick John ställa upp på intervju...
Här kan ni läsa om detta oxå:

http://www.skanskan.se/article/20090317/NYHETER/283305933/1020/*/*/GAMLA-BO/stulna-batar-aterfunna

Nu till något helt annat, skönt att man faktiskt hinner med lite annat än jornalister om dagarna, haha!
Nu é jag ju väldigt nyfiken på vem som prytt lillkillens grimma med "Stallets Kung". Den é väldigt passande till honom, och det é kul att någon gjort detta, men jag spricker snart av nyfikenhet liksom! Ingen i stallet har än så länge gett sig till känna, därför får jag lägga en liten efterlysning här...

Titta vad söt han blev! Hihi!! Visst ser han ut som kungen själv...!!




Till sist, men inte av minsta betydelse - Mellanbrorsan fyller 22bast idag!! Stort, stort grattis till honom!!!!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0