Snackeglad...?

Faren ringde, ooopppsss, nu fick han reda på olyckan på helt fel väg (ingen pik till dig Annika). Jag hade ju helt glömt att ringa honom och berätta, nyfikna lilla pappa. Jag kan hålla med om att det va klumpigt, men jag har ju sovit hela dagen, ville ju inte störa honom på jobb, jag vet ju att han har mycket nu när han fått nytt jobb... Suck, det é inte lätt att vara alla till lags ibland... Sorry pappsen!

Mamma ringde ikväll, fick snackat en låååång stund, kul! Det va längesedan sist!
Mars é en hopplös månad, de flesta jag känner fyller år just denna månaden, hur ska jag kunna hålla koll på alla? Jag har ju tidgare bevisat att jag é helt förvirrad när det gäller födelsedagar, eller hur Tina?! Haha!! Men snart ska vi iaf fira lilla lillbrorsan, ska bli nice, mamma é ju ganska guktig på att laga mat! Hihi! Hmm, får fundera på vad han kan vilja ha i födelsedaspresent, varför é det lika svårt varje gång??

//
Chisan


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha välkommen till klubben.... Jag har fortfarande ett piss kasst knä efter träffen med ridhusväggen och i förrgår tyckte Balfour att det var dax för mig att prova hur mjuk ridbanan var...

I går sparka Blümchen mig precis under knäskålen och i dag högg en åring mig i armen.. Undrar också varför vi håller på med denna sport!

2009-03-13 @ 23:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0