Skånska dagbladet på besök...

Idag é jag ordentligt förkyld, hela förmidagn satt jag mest i soffan och slappade. Vid lunch ringde Johan, en reporter skulle visst komma och göra ett reportage om helgens bravader... Shit, jag kände ju mig inte särskilt fräsh, fick snabbt hoppa i duschen och klä om till något mer passande än mjukiskläder. Lite senare dök det som sagt upp en journalist och en fotograf. Vi berättade historien som den va, sen får vi ju se hur han vinklar det i tidningen. Johan och jag fick posera i den båt vi ryckte ut i, haha, jag skulle försöka vara i bakgrunden och inte vara med på bild, men det blev mindre lyckat, haha.

Nå, vi får väl se om det finns med i tidningen imorgon, eller de kanske inte tyckte det var lönt att skriva mer om, vad vet jag... Får väl köpa Skånskan imorgon iaf...

Bläää, känner mig inte så kry idag, hoppas det inte blir värre imorgon, jag vill ju liksom kunna jobba, har inte tid att vara hemma, almenackan é ju redan full för hela veckan...

*Krya på mig*

//
Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0