Onsdag...

Blääää, jag é ju sjukt förkyld, men ingen feber, så man får ju snällt pallra sig till jobb. Röd och eländig om näsan, inte vackert!

Kravvlade mig upp på Tom idag och fick skrittat en runda iaf, inte illa det =) Snart, snart kanske jag kan börja rida på riktigt igen, det behövs känns det som. Tom é på hugget iaf, han vill mer än skritta, det vill iofs jag med, men men...

Inga fler journalister har iaf hört av sig idag, nice! Nu känns det som stormen har lagt sig igen, kanske dax att plugga i hemtelefonen igen, hihi.

Suck, nu é jag trött, ska hoppa in i duschen nu. Förmodar att det blir lite mat sen. Efter det lär jag somna i soffan, som vanligt...

Föresten, Trixie gav sig till känna igår, det va hon som va den skyldiga till Calles söta prydnad på grimman! Hihi, snällt av henne! Calle verkar ganska nöjd med den dessutom, nu måste han ju göra skäl för utmärkelsen oxå bara... hihi!!

Tack för mig!

//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Helena

Kan du klura ut var hon köpt nosluddet? Vill ha en sån...

2009-03-18 @ 23:27:37
Postat av: trixie

tyckte bara det passa honom perfekt! =D



kan svara på kommentaren.

beställt det på broderima.se, kontaktar man de via e-mail så kan man göra sina egna ludd

2009-03-19 @ 13:41:49
Postat av: Emelie

Det tyckte vi andra också, Trixie =)

2009-03-22 @ 09:07:07
URL: http://uptowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0