Natten...

Inatt har jag sovit som en stock! Ibland tar man bara för givet att sömnen aldrig é något problem, men den dagen man helt plötsligt inte kan sova blir det ett jätteproblem. Nattens sömn har varit välbehövlig känner jag, jag har fortfarande ont i kroppen, men det är betydligt mindre besvärande nu, wiii, nice! På måndag kan jag nog rida igen hoppas jag!

Så min "dagens tankeställare" - Ta inget för givet, särskilt inte den välbehövliga sömnen.

Under det senaste dygnet har det rasat in kommentarer, skitkul! Tack allihopa. Svar på T:s fråga - Gården ligger i Häggenäs...
Hmm, jasså Helena har åkt i backen, igen!! Haha, ja ibland undrar jag inte om vi hästmänniskor é lite halvdestruktiva, haha!!  Ju äldre man blir, ju sämre blir man på att landa smidigt. Förr blev man ju avkastad stup i kvarten, men aldrig att man fick några större men för livet. Idag é man osmidig och klumpig, förmodar att man spänner sig mer och funderar lite extra på konskvenserna än vad man gjorde förr, dessutom blir ju inte kroppen yngre, uppenbarligen!
Vi kanske alla borde gå en kurs i att ramla av lite smidigare, haha!!! Det är en teknik i sig.... =)

Man kanske skulle köpt sig en ardenner, haha! Knappast....

//
Chisan


Kommentarer
Postat av: Anonym

arndenner! tänk om den trampar en på tårna då? AJ AJ!!

Nä tror den säkraste hästen är en Mylittle pony! Men HUR kul är det då?

Den som trillat av flest gånger när han dör vinner!!!! Hehe / Psyco

2009-03-15 @ 00:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0