Kvällen...

Nu é det kväll, dagen har gått ortoligt fort, jag har i princip sovit hela dagen, det behövdes nog. Efter samtal med moren bestämde jag mig för att bli i soffan, inget Lund för mig inte, riktigt skööönt! Några ipren och voltaren så slocknade jag i soffan. Bedövad och matt i kroppen sitter jag nu här och har faktiskt lite mindre ont, känner dock att axeln gör sin helt plötsligt sig mer påminnd, även revbenen känns helt plötsligt, men men, så blir det väl när man får 800kg över sig... Det va varken första eller sista gången, så é det med hästsporten...

Gubben é inte hemma än, ganska skönt faktiskt, om jag ska vara ärlig. Jag får rå om mig själv lite. Har förberett lite mat, har ju fått ta det i etapper, utefter vad rumpan säger att jag pallar med, haha!!

Nä, snart dax för Postkodmiljonären och lite Let´s Dance... Imorgon blir det av och kolla på gård, spännande! Kvällen kommer sedan fyllas med folk, ska bli kul, hoppas bara jag kan sitta utan att bekymmer... Dessutom é det ju finalen av Melodifestivalen, då ska man plågas med Caroline af Ugglas låg, igen! Bahhh, hålla för öronen!!!

//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha vart blir det gårdssyning denna gång?? T

2009-03-13 @ 23:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0