Helt ofattbart!!!!

Fattar ni någonting??? Jag kan inte förstå att låten "Snälla Snälla" med Af Ugglas gick vidare till finalen i Globen. Grrr, vem é det som röstar på en fullständigt urkass låt som den, människan kan ju inte sjunga för tusan. Hur kunde hon bara få ställa upp i melodifestivalen??? Finns det inga regler eller kriterier för att få vara med??

Som ni kanske förstår så är inte denna tösen särskilt högt upp på min rankning. Man kan kanske tycka att det é häftig att hon "é sig själv" och vågar sticka ut, men ska man verkligen inte behöva sjunga för att få tävla och representera Sverige i den stora finalen av Eurovision song Contest???? Verkligen pinsamt...

Nä, snart dax att bojkotta skiten...

Caroline af Ugglas presenterar årets affisch från Majblomman

//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Tina

Nu har jag lyssnat på eländet huuuajinamej vad kass den är. Fast jag hoppas innerligt att den vinner Svenska melodifestivalen så har vi nog säkrat en sista plats på Eurovision. Så här i finanskrisen behöver inte Svenskarnas pengar gå till onödiga utgifter som en Melodifestival. Det är bra om något annat land kan annordna eländet istället. Heja Ugglas hoppas att du vinner..Svenska festivalen då alltså !! ha ha

2009-03-09 @ 09:38:53
Postat av: Anonym

Dessutom kunde "piloterna" vinna hela tävlingen om de inte förlorat mot Caroline !!!

2009-03-12 @ 15:07:06
Postat av: Margaretha

Dessutom kunde "piloterna" vinna hela tävlingen om de inte förlorat mot Caroline...

2009-03-12 @ 15:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0