För dig Tina!

Efter många uppmaningar så kommer så äntligen bilderna till slut. Haha, den första bilden kan jag väl tycka är bra, men den andra bilden är jag ju lite tveksam till... Men jag måste erkänna att det é lite kul att ha dem, de é ju trots allt helt oredigerade, bara en bra fotograf!
Sista bilden tycker jag iofs riktigt bra om, alla kanske inte håller med, men det skiter jag i!













Äntligen fredag!! Wii, det é nice!! Nyss hemkommen från massagen, riktigt skönt, det går frammåt, mindre knutor och skit. Men å andra sidan kan massören ta i mer nu utan att jag kvider, men resultatet blir att jag har svårt att stå på benen efteråt och huvudvärken kommer som på beställning, känns att det gör nytta iaf!

Dagens chock!!!!!!!!
Nu ska ni höra, ni kommer väl inte tro mig, men det é verkligen dagens chock, känsliga läsare varnas!
Calle lyckades med ett glädjesprång när Åsa skulle ta in honom idag. I all iver lyckades han träffa Åsa på armen med bakbenet vilket resulterade i en ordentlig bula på underarmen!! Smärta och svullnad, men jag hoppas verkligen inte att det blir något allvarligt av det. Åsa själv skrattar, själv kan jag småle lite, han gjorde ju det trots allt inte med flit, men det känns lite dumt trots allt... Fick köra hem till Åsa ikväll med en "förlåtcigg", hoppas den hjälpte lite...

Se på honom, han ser inte så farlig ut, lille busen!!



Datorn flippade ut ikväll, va helt säker på att ett skitvirus smygit sig in inatt. När jag skrev som vanligt på tangenterna så blev det bara en massa siffror och skit, jag fattade nada!! Ganska irriterad och va nära på att skicka datorn i sjön! Jag kastade mig på luren och ringde Tina istället, min räddare i nöden, vilken tur jag har henne, vad hade jag gjort utan dig?! Hon förklarade direkt vilka knappar jag skulle trycka på och vips så va datorn sitt gamla jag igen! Puh, där blev jag lite svett ett tag... Skulle tro att katten har varit och klampat på tangenterna, kattaskrälle!! Haha!

Här har vi nog den skyldiga lille kisen!!! Han é inte att lita på....



Tack för mig och trevlig helg på er all!!
//
Chisan



Kommentarer
Postat av: trixie

superfina bilder (: speciellt ettan!

2009-03-07 @ 16:10:19
Postat av: Tina

Skyll nu inte på stackars Bamsen ha ha :-)...bra att bilderna äntligen kom ut..det var på tiden:-)

Sov gott kram kram

2009-03-07 @ 22:53:49
Postat av: Anonym

vilka bilder kan man få nån.

riktig modell är du kram

2009-03-08 @ 20:22:12
Postat av: Anonym

det var jag som skrev. den lilla glömska Annika

2009-03-08 @ 20:24:10
Postat av: zandra

DU ÄR SÅÅÅÅ JÄVLA SNYGG CHRISTIN......=)

2009-03-14 @ 07:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0