Uttråkad...

Puh, idag é det oxå varmt, eller nästan på kvavt, men jag ska inte klaga, snart har vi väl skitväder igen... Idag ska jag inte motionera några pållar, fick ju med båda på tur igår, nice! Hot Shot intruduserades till Calles lilla vagn, men cool som han är så brydde han sig inte nämnvärt om den, Skönt é ju det, nu kan Johan och jag ge oss ut tillsammans i skogen igen, underbert! Snacka om att jag saknat den biten, att med vars en häst kunna komma ut i skogen, tillsammans!
Tina, Billbo, Jeannette och Luring följde oxå med på turen igår, helmysigt. På håll såg det nog ut som en ridskola, med oss alla på led... Hihi!

Igår fanns det även tid till lite massage för Hot Shots del. Hmm, vet inte om han uppskattade det, han ville mest bli kliad, men efter några gånger kommer han säkert fatta vad det handlar om och njuta lite bättre av det. Tack för hjälpen Jeannette, det é uppskattat!
Märkte att han va på hugget igår, så innan ridturen longerade jag honom, vilken tur det. Han visade upp sina rodeokonster, hihi, han é ju bara för söt!! Härligt med en häst med sådan livsglädje! Ska kanske inte säga för mycket, snart visar han väl mig rodeo när jag sitter på... Nåja, har man en 3-åring får man snällt räkna med att smaka på lite grus emellanåt...

Ska ut och mata pållarna i eftermiddag, hur mysigt é inte det? Tja, förutom att Hot Shot grisar ner en ordentligt, hans bordsskick är helt värdelöst... Ikväll blir det Lax till middag, skitgott. I denna värmen så blir det kall middag, man känner inte för en varm soppa direkt...

Från det ena till det andra! Alla har ni väl hört om flygplanet som försvann från radarn igår? Puh, ett stort flygplan med över 200 passagerare som bara försvinner och ingen vet någonting, helt otroligt! Ser ni nu, det é farligt att flyga, även om man kommit upp i marchhöjd. Planet befaras ha träffats av blixten, men sägs det inte att plan idag ska klara det?! Nä, fy sjutton, det é skitfarligt att flyga, så é det bara! Hoppas Johan inte vill flyga mer detta året, jag semestrar gärna hemma eller bilar någonstans, dör hellre i en bilolycka än störtar med ett plan...

Tack för mig så länge!
//
chisan

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tar också den där olyckan som en förevändning för att det minsann är livsfarligt att flyga. Så det så! =)

2009-06-02 @ 19:40:06
URL: http://uptowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0