Så fick Johan sin Sune till slut...

Dagen innan midsommar fick Moster Kerstins sto sitt andra föl! Det roliga med det hela är att fölet förhoppningsvis blir mitt, snart! Det blev en liten underbar hingst!
Med andra ord står jag med 3 hästar nästa år, hur ska det gå? Lille Calle får utpoliteras på något vis, frågan é hur jag ska göra, jag vill ju inte sälja honom. Men men, får fundera på det lite... Här kommer lite mysiga bilder:

Här har vi Choise första avkomma Easy Choise, hon é 3år nu och aldeles nyinriden. Till höger har vi lilla sällskapsponnyn "Onödan".


Easy igen, visst é hon fin!! Långa man, men det ska visst skydda mot flugorna, hihi!!


Rund och Go!


Här har vi min (eller Kerstins) lilla nykomling. Han heter Sune Toy Boy!!! Underbart namn va, hahah!!


Goe lille skiten!


Spänner nacken lite, vill visa upp sig inför kameran!


Mor och son i hagen... 2:a rundan ute i naturen för den lille krabaten.


SÖT!





Han har fint steg redan, både traven och galoppen!


Fina fina Choise, en underbar mamma!


Johan fnattar sin lilla pålle!



Tack för mig, nu måste jag kila till Hot Shot och Calle. De har ju fått vila under midsommar. Dels för att jag haft massor att göra, men faktiskt oxå för att de blivit vaccinerade....


Tack för mig!
//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Tina

hihi..han är verkligen bedårande lilla Sune:-) Hoppas få se honom live i sommar:-)

Kram kram

2009-06-22 @ 11:41:06
Postat av: Emelie

2009-06-22 @ 13:04:03
URL: http://uptowngirl.blogg.s
Postat av: Emelie

Så du ska ha en Hot Shot och en Toy Boy, haha ;) För mig verkar det inte bli nåt föl inte... :(

2009-06-22 @ 13:04:40
URL: http://uptowngirl.blogg.s
Postat av: trixie

vilken underbaring! :D

2009-06-22 @ 15:08:43
Postat av: jeanette

fy för va söt!!!!!!! Vill också ha en!!!!

2009-06-22 @ 19:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0