Trött

Puh, idag é jag trött, det va segt att slita sig från sköna sängen imorse. Vissa dagar é det bara så, segare än andra menar jag...
Igår va en bra dag, fick gjort massor. Hälsat på och matat pållarna, städat lite, tvättat lite och käkat en god midag senare på kvällen. Dessutom gick jobbedagen utmärkt, utan några större problem, mest en j-kla massa mail och skit som måste gås noggrant igenom efter semestern...

Så här trött känner jag mig idag...



I eftermiddag ska jag rida en sväng tänkte jag, om det nu fortsätter vara uppehåll vill säga. Verkar som jag får rida ensam idag, men det ser jag fram emot, spännande att se hur Hot shot beter sig när han blir ensam i skogen. Han é ju iofs van vid det sedan tidigare, men nu é det min tura att pröva...
Vill ha dojjor på honom snart så jag kan ge mig ut på de längre rundorna i våra härliga skogar, men Hovis kan först om 2 veckor, får väl se om jag kan hejda mig tills dess eller om jag ringer annan Hovis så länge...

Har fått ont i vänster axel och armbåge märkte jag igår, undrar nu vad det é som spökar! Hoppas det é övergående, vill inte dras med nåt sånt skit hela sommaren, det vore urkasst liksom. Jag behöver båda mina armar i sommar, alla lekar och busigheter vi gör kräver lite armstyrka...

Nu é det bekräftat, det franska planet har störtat och ingen verkar ha överlevt (vilket är helt förståligt efter att ha störtat rakt ner i havet). Just där planet störtat kan det vara upp till 6000m djup i havet, lycka till att hitta den "svarta lådan" på det djupet. Skulle tippa på att vi aldrig får reda på vad som orsakat olyckan, aldså kanske vi inte lär oss något och att så många människors liv gick till spillo helt i onödan... Lider verkligen med de passagerarna som va ombord, vilken panik de måste fått uppleva, en verklig rysare, vill inte tänka på det bara, men kan ju inte låta bli...




//
chisan

Kommentarer
Postat av: Christine Svensson

Hej. det är bara Hot Chots före detta. Jag blir så glad när jag ser bilderna och allt fint som du skriver om honom. vi hade inte kunnat hitta en bättre köpare. hoppas ni får en härlig sommar tillsammans.

mvh Christine

2009-06-03 @ 10:22:32
Postat av: Caisa

Det får bli bilsemester för dig i framtiden... Eller tåg! Fantastiskt vad mycket man kan se genom att åka tåg ut i europa. Eller Ryssland! En av studenterna som vi ska fira i morrn ska åka transibiriska järnvägen i höst :-) Verkar döcoolt! Jag våndas nog oxå över att flyga nu... Sänder en tanke åt alla anhöriga till de som omkom i tragedin mitt ute över Atlanten! Kram på dig och njut av turen i skogen.

2009-06-03 @ 16:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0