Trött, igen...

Idag é jag trött, igen! Åhhh, undrar om det é allergin som spelar mig ett jäkligt kasst spratt? Kul é det inte iaf...
Har däremot hunnit med att luncha på Kallskänken med Ted, inte illa, tack för lunchen Ted! Ibland vill man bara inte äta sin tradiga matlåda, jag är inte stormförtjust i rester, känns lite fattigt och torrt ibland... Vilket I-landsproblem egentligen! Äh, lyssna inte på mig, jag é mest lite tjurig idag eftersom jag é så förbaskat trött...

Jaja, idag blir det ingen ridning iaf, pållen får vila, jag ska ju på 1-års kalas. Lilla Rebecca fyller ju redan år, herregud, jag tyckte nyss hon föddes. Shit vad tiden går fort. Hon é verkligen väldens sötaste lilla tös!
På fredag får Hot Shot skor på sig, nice! Då kan jag börja rida i skogen på riktigt. Våra vägar é ju lite steniga, igår va han inte jätteglad på mig så det känns bra att han får dojjor redan på fredag!

Dax att köra Calle oxå, han kommer ju lite i skymundan nu när jag skaffat ridhäst igen, stackars liten. Han får mer motion när jag é på semester... Kanske jag borde skaffa en medkörare till honom? Eller löser det sig själv med tiden? Johan kanske kommer och kör mer som sällskap till mig och Hot Shot? Hmm, får fundera lite på det, vill inte han ska stå i en hage och skrota bara för att jag skaffat en häst jag kan rida på...

Funderar på ett och annat... Hur kan vissa saker bli så fel, varför blir vissa saker så rätt? På senaste tiden har man försökt göra rätt gentemot folk, men tillbaka får man skit, eller helt enkelt en tystnad, en tystnad jag har jävligt svårt att förstå! Man ställer upp, gör sitt bästa och i gengäld vill man bara ha fortsatt kontakt, men det blir bara tyst...
Då ställer jag mig frågan varför jag ställde upp från början om det ändå bara ska vara på min bekostnad dubbelt upp? Blir snart förbannad, men vad tjänar det till, då blir det väl bara ännu tystare och jag utges för att vara dumdristig och taskig...

Inga bilder nu, kanske lägger in bilder senare från 1-års kalaset, annars kommer de säkert imorgon, beror sig på hur tidigt jag somnar i soffan när vi kommit hem ikväll...

Tack för mig!
//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Ted

Bara kul att få bjuda dig på lunch och tack för det trevliga sällskapet :).. Och jag vet precis hur du känner dig, det känns konstigt att alltid ställa upp för alla och bara få O tack som lön- världen är konstig ibland... Men vi klarar väl det med :)

2009-06-04 @ 18:54:59
Postat av: trixie

jag hjälper gärna till & köra calle om du inte hittar någon, de dagar jag inte klarar av att rida :)



och jag följer gärna med på skogsrundor på Bianca om jag får, ska helst inte rida ut själv :)

2009-06-05 @ 11:17:05
URL: http://thosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0