Tina & Pippi

Igår va Tina och Fredrik på besök, vi hjälptes åt att få undan det sista från festen. Nu é tälten nere och borden undanplockade, skönt!

Tina har hittat en ny favorit, lille Pippi! Haha, kolla in bilder från igår...
Pippi funderar på att hoppa upp på Tinas huvud...


Så, då va hon på plats, hihi!! Gummisnudden va visst kul att bita i...


Hon använde Tinas rygg som landningsbana...


Till slut hittade hon faktiskt in i buren, aldeles själv! Så bra, då slapp vi jaga henne, duktig flicka.

Idag é det varmt, ska ut i skogen med Jeanette. Har däremot inte bestämt om jag ska ta Calle eller Hot Shot. I denna värmen kan det vara skönt att sitta i vagnen kanske...
Hot Shot och jag red ut ensamma igår, han skötte sig utmärkt, som vanligt. Däremot trampade han mig på foten, den é inte lite öm idag... Puh, så é det att ha unghäst, man blir lite mörbultad ibland...

Jag har semester, hur sköt é inte det?! Men nästan alla andra jobbar så jag får helt enkelt roa mig själv, men det é iofs inga större svårigheter. I helgen ska vi norröver, Johan ska tävla i Mudrace. Ska bli sjukt kul, jag själv hoppar nog över, tyvärr. Jag kanske é med nästa år, vill ju kolla in hur det går till först...

Tack för mig så länge!
//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Tina

Ni har en cooooool Pippi:-) hon är helfestlig, mysig och jädrigt social..

2009-06-24 @ 14:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0