Städa, städa och städa...

Fy sjutton vad har hatar att städa! Finns det något tråkigare? Iofs känns det ganska bra efteråt, men jag känner mig aldrig färdig med städning, jag kan hålla på tills händerna blöder...

Men händerna klarade sig, istället va det Johan som klantade till sig och skar upp ett fint sår i benet. Han fixade i trädgården och jag höll mig inne bland kattahåren. Så sent som kl 23 kallade Johan på mig och bad om plåster, just då hade jag lite svårt att gå ifrån eftersom jag hade mat på spisen. Men jag insåg snabbt att jag fick ställa av grytorna och knalla bort till Johan som satt på terassen. Hmm, hela vänster underben va rött av blod och ett plåster hade INTE hjälp mycket... Typiskt! Han hade lyckats skära sig på en gammal flaska som han kastat i en säck som han bar omkring på... Jaha, fick asat in honom på toa och tvättat såret, inte väldigt djupt, men djupt nog och det behövde lite hjälp på traven för att sluta blöda. Fick knalla ut i bilen och hämta lite omläggningsmaterial som jag tidigare fått av Tinas mamma, material som vi skulle ha i vår sjuklåda i stallet, men som aldrig kommit så långt, tur det...

Men trädgården blev fin iaf, nu behöver jag inte skämmas för röran längre, inte illa. Nu har jag lite lättare för att se fram emot midsommar, har ju bara toaletterna kvar att städa!



Usch vilka tråkiga inlägg jag gjort de senaste dagarna, handlar ju bara om alla förberedelserna. Men vänta ni bara, det kommer bli måååånga bilder från midsommar, de flesta kommer hamna här på bloggen!

På torsdag verkar det som K3 kommer till mig. Hur kul ska inte det bli?! Han träffar man sällan, men nu jäklar ska vi ses i 3 dagar, fy sjutton vad vi ska ha kul, det kan jag lova! Han é en pärla! Ja, K2 han é skitbra han med! Jag är väldigt glad att ha två sådana bra brödrar, bättre kan man inte ha det! Alla é vi samlade på midsommar, underbart!

Här har vi mig och K3!



Tack för mig så länge!
//
Chisan

Kommentarer
Postat av: jeanette

städa, ja det finns inget tråkigare. Du får gärna komma hit och fortsätta!!!

2009-06-17 @ 11:59:58
Postat av: Emelie

Haha, är det Therés tilltänkta?! ;)

2009-06-17 @ 23:19:47
URL: http://uptowngirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas ni har haft en lika trevlig midsommar som vi utan regn och med massa lek o skoj. Lite dragen o trött säger jag natti ;-) och KRAM!

2009-06-20 @ 01:50:49
Postat av: Tina

Lite uppdatering om Midsommar önskas..hihi..bilder osv:-) Kram Tina

2009-06-20 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0