Skitig helg!

Det har verkligen varit en händelserik helg! Vi har haft trevligt, med mycket sol och mängder med lera... Sällan skådar man så många pågar som leker i lera. Endast en tjej deltog i spektaklet, till nästa år ska även jag och Ann-Sofie vara redo för tävling. Folk betalar ju hur mycket som helst för lerinpackningar, då é det roligare att tävla i skiten...
Jag som ständigt leker paparazzi fick min beskärda del av sol igår, åkte nog på en släng av solsting. Natten har varit jobbig, har inte kunnat sova, dels pga av brända axlar, stundtals va man varm och stundtals frossa. Jag har aldrig tidigare vaknat av att jag varit törstig på natten. Idag kännar jag mig kass, sliten, men det har det varit värt med råge! Kul att se våra gubbar leka som småpågar i leran. Tyvärr fick Benny drivstopp i leran och drog inte in tillräckligt med poäng för semifinalen. Johan lyckades bli tvåa och ett i sina försök. Bra jobbat! I finalen lyckades han dock köra fast så där va det roliga över... Nya tag till nästa år!
Jag har ju filmat en hel del, ska lägga ut länken när jag lyckats ladda upp det hela på Youtube, återkommer med det!

Här kommer bilder från helgen!

Benny och Johan va tvugna att testa banan redan på fredagskvällen!


Hmm...Blött...



Stänker ner publiken om man står för nära...Gäller att se upp!


En skitig Johan efter fredagens provkörning...


Haha!!


Morgan och Johan. Rena, än så länge....


Benny och Johan, strax innan start, fortfarande rena...





Hahaha!! Han kommer spotta lera läääänge!


Pågarna i ett av heaten...


Haha!!!


Svårt att se skillnad på dem när de väl börjat köra...


Morgan vann, därför kastades han i poolen! Härligt!!


Ann-Sofie har kört 4-hjuling ensam för första gången! Kul, nu é det träning som gäller så vi kan delta nästa år...


Lördagseftermiddagen bjöd på några timmars slappande utanför stugorna. Skönt, men varmt!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Så fin Toan va i all lera:P hehe hälsa kramar

2009-06-28 @ 20:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0