Regn...

Jaha, då blev det ösregn iaf, det innebär No Riding för min del idag. Tror iofs inte Hot Shot har så mycket att invända om den saken, kan hända att han é lite öm i kroppen efter gårdagens insats.

Här, bild på Hot Shot när jag va och provred honom första gången. 



Istället ska jag försöka övertala Johan att jobba lite ikväll. Vi har massor i huset som behöver göras. Hade planer på att gräva ner den dära lampan i trädgården, den har ju legat lutad mot stenen i över ett år. Innan dess har lampan legat i garaget i över 10år. È inte detta fenomen typiskt manligt? Haha, de männen jag träffat, med några få undantag...

Haha, ja vi får väl se hur det blir med den saken. Jag tror inte det blir något lyse idag iaf...
Nu har jag iaf tjatat på Johan att fixa ett däck till lastbilen, nu äntligen har han NOG lyckats få tag i däck och fälg. Sanslöst, att man ska behöva tjata i evigheter, såååå jäkla drygt, gubbaskrälle! Ibland undrar jag varför jag helt enkelt inte gör det själv. Jag borde gå typ snickatutbildning och meckarutbildning. Det kanske é vad jag ska sysselsätta mig med när jag tröttnat på arbetsterapeutkarriären.

Suck, måste öva på min övertalningsförmåga, eller på mitt motivationstal, annars blir inget gjort!!! Åhh, inte konstigt man é trött...

//

Chisan



Kommentarer
Postat av: Ted

ojjojojoj hoppas inte jag räknas in bland dom där typiskt slöa gubbaskällena hehehe....... ;-) Kram till dig

2009-06-11 @ 16:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0