Ny leksak!!

Igår va jag och Jessi ute och åkte en sväng med lille Calle. Det é verkligen härligt att sitta där i vagnen och bara njuta. Den lille krabaten sköter ju allt själv, man behöver ju inte ens styra...

Väl hemma i stallet va det dax för Hot Shot att få lite mat. Här kommer lite bilder från igår...

Hot Shot é ute och går med Jessi, hihi!


Nåja, lite nöjda ser de ut... Här om dagen fick han sitt första bad, men den rena hästen jag såg då lös verkligen med sin frånvaro... Hihi! Lortgris! Hur ska det bli till hösten när det é gott om lera i hagen? Puh, vill inte ens tänka på det...


Mysigt!


Här har vi nya vattenmonstret! Jag tog min första tur på den igår! Sjukt kul, som vanligt! På denna får man ju dessutom plats 3 personer. Johan gv sig aldrig på en åktur, han trivs bra på skootern, haha!! Ska nog se till att han får sig en åktur han med i sommar!


I helgen bär det norrut. Det är dax att köra MudNationals! Jag följer med som moraliskt stöd och som kameraman. Nästa år kanske jag oxå kör! Ska bli riktigt kul att se pågarna köra som vilda barn i dryg lera, bilder lovar jag att jag ska lägga ut så fort vi é hemma!

Nästa vecka bär det av till Tyskland, närmare bestämt till Hamburg och Berlin. Det blir bara Johan och jag som ska fly verkligheten några dagar, ska bli väldigt skönt kan ni tro... Dessutom behöver jag inte flyga!!! Wiii, semester UTAn ångest, inte illa!!!

Nä, nu ska jag fortsätta att slappa och bara finnas till, senare blir det en runda med Hot Shot i skogen, om vi inte blåser bort...


//
Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0