Mys i hagen

Lite bilder från igår, efter vår mysiga ridtur...

Hot Shot é törstig, min söta lille påg, gud vad jag tycker om honom, han är en guldglimp!



Billbo, nöjd i hagen, nu får han ju oxå följa med på tur igen, härligt!



Åh, Hot Shot och Tompa är verkliga livsnjutare! De två är som riktiga brödrar, tar hand om varann, står ofta och fnattar varann i hagen... Myspågar! Tina gör vad hon kan för att fnatta de båda samtidigt, hihi!



Dax att käka lite, la blir det ju idag, inte illa!

//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Caisa

Nytt smeknamn, fast det är de 2 pågarna i par... Humle och Dumle! De var för goa i går o kom galopperande brevid varann när jag skulle hämta in Tom. Ser fram emot en sväng i skogen i sommar. Och nu börjar vi hitta oxå trots att jag var "vilse" i går. Blev en lååååångtur ;-) Kram/C

2009-06-03 @ 07:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0