Måndag!

Då har jobbeveckan börjat igen, det vardagliga livet är återställt. Jag é ju iofs ledig idag som alltid på måndagar, men Johan é borta och alla andra jobbar oxå...
Vädret é helt underbart idag, sjön ligger spegelblank och solen gassar som aldrig förr. Jag ska bege mig till pållarna, en liten sväng i skogen kanske oxå blir av på min Hot Shot.
Under veckan har han ätit upp sig fint och han verkar stormtrivas hos oss i Höör. Snart ska han få skor på sig oxå, då kan vi börja rida på riktigt. Våra vägar är lite steniga och går man barfota som han gör nu så é det inte bra alla gånger. Men men, snart blir det dojjor på.

Igår firade vi mamma på sin 50års dag på självaste Mors dag!
Det va en supertrevlig eftermiddag med god mat och gott sällskap.
Lite bilder från igår:

Gänget!


Brorsan och jag kollar in mammas presenter. Hon fick en massa fina halsband! Avundsjuk....


Mamma och Kjelle! Hihi, kul att träffa honom, det va många år sen sist!!


Kerstin och Mormor!


Mamma i egen hög person!


K2 och Lina!



Nu ska jag nog knalla ut i det fina vädret. Ted har ju fixat i vår trädgård medans vi var på semester, inte dumt alls, rent av lyxigt!! Så nu kan man spendera tid i trädgården utan ångest...

//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Ted

Alltid kul att skämma bort er lite,tyckte det var kul och ge er en överaskning för det är ni värda... :-)

2009-06-01 @ 18:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0