Måndag...

Idag é det måndag, om någon av er missat det, haha! Jag har iaf semester, sitter just nu hemma och slappar, men ska snart till Malmö och fixa ett nytt däck till lastbilen.
Ska fixa tvätten, hoppa i duschen och hålla tummarna hårt för att min sadel kommit idag. Hade varit bra om jag fick provat den innan vi åker på semester på onsdag.

Idag känner jag mig bättre, lite mindre sol och mer vätska i kroppen har inte skadat. Men idag é det ryggen som klyddar. Jäkla skit! Proppade i mig ett gäng Diklofenak och några panodil, verkar som det hjälper, för tillfället iaf. Borde ju egentligen gå och bli lite knådad, men jag känner samtidigt att tiden rinner ifrån mig... Kanske jag får en tid till nästa vecka, hade inte varit fel!

Nä, dax att fixa till sig innan jag kör till Malmö...

//
Chisan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0