Kalas, pållarna, fina flickor och hopplöshet...

Haha, ja där va allt med i den överskriften, behöver jag skiva mer?

Jo, jag får berätta lite mer än så kanske...

Här har vi lilla Rebecca på sitt 1års kalas. Tusan vilken söt liten unge. Det va en trevlig kväll, med god mat och sällskap! Kul att se lillan växa, snart ska hon tävla Calle (hihi) och köra fyrhjuling, jag har hennes framtid utstakad, hihi!!



Här pm dagen släppte jag ihopa Calle och Hot Shot, det blev inga större bravader. Jag jagade dem lite med grimskaftet så de sprang ett varv, sen gav jag upp...



Så här stod de mestadels hela tiden! Sötingar! MINA pågar, fattar inte att jag har lyckats få 2st så fina hästar! Underbart!
Nu har ju Hot Shot dessutom fått skor på sig, nu ömmar han betydligt minde, skönt, nu kan vi ge oss ut på lite längre sträckor i skogen!



I Lördags kom Krille och Lina, vi hade verkligen en trevlig kväll! God mat, lite kortspel, prova vattenpipan och sen kivas och knipas lite. Attans vad brossan blivit stark, jag glömmer ju det från gång till gång, det é alltid jag som får stryk i slutändan. Men denna gången gav han upp när Lina hällde et glas vatten i brallan på honom, då äntligen släppte han taget om mina idag ömmande handleder. Hihi, tror han har lite ont han med, jag tar ju till tänderna, det é mitt enda vapen... Sorry!
Här en bild på vårt seriösa försök att få igång vattenpipan, men vi gav upp, för denna gången... Får ta nya tag en annan dag, blir nog på midsommar...


Idag lämnade jag Amina och några av hennes kompisar på avslutningmiddagen på Jägers! Jisses vilka fina töser! Se och njut!!



Idag é för övrigt ingen bra dag. Imorse va jag hos allergiläkaren i Lund. Min lungkapacitet har sjunkit med 17% på 6 månader!!! Dessutom va mitt blodtryck aldeles för högt, tusan oxå! Nä, jag vill inte, det é inte kul ju!!
Vad gör man åt detta då? Jo, nu har jag fått ytterliggare en medicin! Herregud, inte nog med att jag blir ruinerad, jag blir ju dessutom helt förvirrad av allt jag ska stoppa i mig på diverse tider under dagen...

Ett gäng blodprover har oxå tagits idag. Min trötthet ansåg läkaren vara sjuklig. Ojdå, så illa har ju inte jag tyckt det va förståss. Men, nu kanske jag snart vet varför. Han gissade på sköldkörteln eller lågt blodvärde. Tyvärr tror jag inte att det é blodvärdet... Vet inte vad jag hoppas på...



Nä, nu ska jag käka lite...

Tack för mig!
//
chisan

Kommentarer
Postat av: jeanette

hi hi, rolig bild på rebecca. Hon uppskattade att ni kom. Du får hålla rid lektion med henne och calle, hi hi. Hoppas att du snart mår bättre!!!! Kram

2009-06-09 @ 12:15:04
Postat av: Annika

tack ännu en gång för hjälpen med töserna, hoppas du får svar på dina prover och att det kan åtgärdas. så tösabiten bkir pigg igen kram

2009-06-09 @ 17:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0