Går det på rätt håll?

Idag skiner ju solen! Shit, på med solbrillorna, man é ju inte van vid sånt ljus!! Hopps nu vädret har vänt och tänker hålla i sig fram till midsommar. Nåja, det fina vädret får gärna fortsätta vara bra, nu vill jag ha sommar, inte höst...

Ska rida en sväng idag, bra planering att vänta till just idag, nu slipper jag bli plask blöt ju! Ska vänta till i eftermiddag dock, känner mig lite trött så här på morgonen. Gårdagen va jäkligt trevlig, trots, eller kanske på grund av att Johan och jag va ensamma denna lördagskväll. Det va onekligen längesedan vi va ensamma en helgkväll. Men vi hade verkligen en kul kväll tillsammans, bara störtnöjda i varandras sällskap.

Snackade med moster Kerstin, inget bebisföl har kommit än. Hoppas hon tänker föla när jag har tid att köra dit. Jag tror iofs att hon på ren jäkelskap tänker föla på midsommar...

Fick en stund med Helena oxå igår, på telefon, inte fel, alltid kul at snacka gamla minnen med henne, haha, måååånga goa skratt!

Haha, nu undrar väl ni om jag verkligen hade tid över att prata med Johan igår. Jodå, lite senare på kvällen... Johan har alltid stora öron när jag snackar i telefon, han ska alltid vara med på ett hörn, han é för rolig...


Pippi fågel va ute och flög igår. Hon bättrar på sin flygteknik hela tiden. Igår flög hon lungt och sansat, kraschlandade inte i fönstret denna gången, nu har hon lärt sig att landa på buren. Hon försökte landa på katten en gång, kanske ingen god idé, haha!!

Tur Bamsen börjar bli gammal och bryr sig väldigt lite om pippi. Men han lyfte på huvudet när pippi fög lite väl nära, han vill nog inte vara en landningsbana däremot... 

Nä, ska slappa i soffan en stund, gött! Emelie har ju fått hem en ny pålle, ska bli kul att träffa den i eftermiddag. Man blir som ett litet barn i en godisaffär när nya hästar entrar stallet, hihi! Ska bli kul att se henne utvecklas, hon é vist väldigt grön i sin utveckling så det lär ju bli spännande!! Ska heja på dig Emelie! Hjälper gärna till på ett hörn oxå, från marken aldså... Hihi!!

Tack för mig så länge!

//
Chisan


Kommentarer
Postat av: Emelie

Wiie, hon är så duktig=) Har varit ute och promenerat idag, coh även om det var JÄTTELÄSKIGT så gick hon lugnt och snällt där hon skulle. Tänkte börja longera lite imorgon, om du har lust får du gärna hjälpa till=) Blir framåt em-kväll.

2009-06-14 @ 21:08:48
URL: http://uptowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0