???

Usch nä, jag vet inte vad jag ska skriva idag... Imorse höll jag på att somna på mötet! Är ju helt jävla sjukt trött, fattar inte varför. Imorgon hoppas jag på svar på mina prover, men förmodligen visar de ingenting, med min vanliga otur. Eller vore det tur om de inte visade något? Hittar man något i proverna så kanske man kan göra något åt det iaf... Jag är för trött för att vara så här trött, jag orkar liksom inte, vill inte... Ge mig en påse blod så kanske jag piggnar till...

Ikväll ska jag ha lektion för en tjej här i Höör. Janska kul tycker jag. Särskilt när man ser vilka framsteg hon gör från gång till gång! Hon lyssnar och kämpar på, verkligen en tjej som vill lära, då tycker jag det é kul att lära ut det jag kan.
 
Senare ikväll, eller imorgon så ska Hot Shot få jobba lite. Tänkte löshoppa honom hemma i paddocken.
Jag fick hem min lastbil i veckan, den har nu gått igenom besiktningen. MEN, det ena hjulet håller på att explodera, vågar inte köra med den för tillfället. Måste fixa nytt däck. Kan ni förstå hur ett däck utan fälg kan kosta över 2000:-?!?! Dessutom är det ju inte några tuffa lågprofildäck direkt. Nä, det är asfula däck som ska tåla tryck... Kul, eller verkligen inte!!
När jag fixat nytt däck är det dax att lasta Hot Shot lite. Då kan vi ge oss ut på småturer, bara för att vänja honom vid lastning. Nästa år kanske vi ska tävla lite, då måste han ju vara van vid lastbilen!

Tack för mig så länge!
//
chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0