Bilddiskussion

Sitter här och kollar igenom gårdagen inlägg. Det é så härligt att få drömma sig bort en stund när man har tråkigt.

Bilden på Johan och Calle gjorde mig full i skratt! Kolla in Johans stil, skitiga jobbarbyxor och munkjacka med hårdrocksbandet Motley Crue samt kepsen på och solbrillorna hängandes lite halvcoolt i kragen. Ovanpå allt sitter han lite stöddigt med ändå avslappnat bakom en liten shettis... Haha, vilken kombination egentligen!

Nå, jag tycker iaf det é härligt att han oxå följer med ut i skogen. Egentligen tänkte jag rida ensam i söndags, men Johan planerade om och följde med oss på turen istället, han ogillar att jag rider ensam, han vill gärna vara med och se så allt går bra...
Vilket radarpar va! Haha!!

Christine:
Hot Shot kikade lite på vagnen första gången, men han insåg snabbt att den inte va farlig. Johan får alltid hålla sig på behörigt avstån bakom oss, men det é mest för att Calle har dålig broms och att man aldrig vet när en 3-åring lägger in bromsen, då finns risk att man får en Calle med vagn i rumpan, hihi! Men som sagt, Hot Shot tog det med ro, precis som med allt annat!! Mycket skönt tyckte jag eftersom vi ofta rider och kör tillsammans. Underbara sommar, vi kommer ha sååå mysigt allihopa. Vagnen é bra, där kan man lasta gottesaker så man kan stanna under ridturen och fika lite, inte så tokigt!

Som ni redan vet ska jag hålla lektion och städa, det é dagens sysslor, ska bara jobba klart först innan jag kan åka hem och jobbar vidare med annat.
Tältet é lagat! Det blåste ju sönder när Johan hade öppet hus för lite sedan. Igår kväll fick Johan iaf ihopa det igen, så nu kan jag sluta oroa mig för det iaf, en sak att bocka av från listan, nice!!

Nä, nu får jag kila vidare, har lite att göra idag...

//
Chisan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0