Trött...

Puh, idag é jag trött! En jobbig fredag och en lång lördag har idag visat sig vara väldigt tröttande för mig. Känner att jag har många spänningar i kroppen som jag inte riktigt orkar med. Hade behövt lite semester, igen...
Idag bär det av till Falsterbo igen. Man blir matt av allt sorl hela tiden, men visst é det paradiset för oss hästmänniskor. Där finns allt mellan himmel och jord. Hittade ridbyxor, knäskydd till Hot Shot, schabrak och handskar igår. Idag ska jag få boxskylar gjorda till mina pållar, även till Sune! Hoppas inget händer på vägen bara, annars kommer jag ha en boxskylt i onödan...

Klydderöven Hot Shot hade ju självklart pillat av sitt bandage på benet, sååå typiskt honom, han kan inte låta något vara. Nu har jag iaf satt extra knäskydd utanpå ett nytt bandage. Hoppas nu det håller, vill ju kunna rida snart igen! Ovanpå allt har han ju kliat sig med bakbenet på flughuvan, därmed rivit upp ett sår på käken. Han é ju helt hopplös... Hoppas det hjälper med helosansalvan jag satte på igår. Nu får han gå utan huva, hoppas flugorna stillar sig lite så han slipper ha 100 flugor i ögonen...

Nä, dax att köra...

//
Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0