Knepiga inlägg...

Jag é ledsen gott folk, men mina inlägg blir helt tokiga. Gårdagens inlägg blev i en enda text, hopplöst att läsa. Försöker få ordning på det med hjälp från kundservice, men det lyckas dåligt tycker jag, trots många goda försök... Däremot har jag fått lära mig ett och annat, tex hur man kopierar hela sidor, aldså inte bara text, utan hela skärmutbudet. Men det säga att man minst ska lära sig en ny sak varje dag... Svärfar é sjuk, igen! Hopplös snubbe den dära Lars. Nu é han nedsövd igen och har hitentills sovit 2½ dygn... Ingen vet när det blir dax att väcka honom. Denna gången har han dessutom hjärtflimmer, inte bra. Igår när va va där va fick han elchocker i hjärtat, så kallad elkonvertering för att få tillbaka den normala hjärtrytmen. Det lyckades visst, men ingen vet hur länge det håller. Dessutom har han otroligt lågt blodtryck, får väl se om det blir bättre snart. Räknade alla hans ingående slangar igår, hela 16st! Då har jag räknat bort andningstuben, katetern och dränet från såret på magen. Puh, det é jobbigt att sitta där när han andas tungt. Ser inte fridfullt ut. Någonstans är han medveten om allt. Tänk dig själv att inte kunna andas själv, att en respirator faktiskt sköter den helt och hållet. Stundtals (väldigt sällan och väldigt små stunder) är han lite vaken. Jag kan inte föreställa mig paniken att inte kunna andas själv eller kunna förmedla något. Personalen på IVA ska skriva dagbok. Jag vet att det va väldigt uppskattat från hans sida förra gången han låg där. Dessutom ska han få dit sina Julio Inglesias skivor som han älskar. Personalen på IVA är fantastiska! En stor eloge till dem! Nä, tack för mig så länge... // Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0