Klänning...

Hmm, ser att problemet med mina inlägg kvarstår, sorry, men jag kan inte göra något åt det för tillfället. Verkar som kundtjänst inte heller kan lösa det just nu... Igår va vi och provade klänningar, haha! Jodå, en upplevelse jag inte är van vid. Vi provade många fina klänningar, i vissa såg man ut som krigaren Ceasar och i någon klänning såg jag ut som om jag vore gravid i 8 månaden. Men till slut hittade vi en superfin klänning! Färgen kallas visst för corall. En enkel klänning med små detaljer, väldigt fin. Den kan nog till och med jag ha på mig en hel dag. Nu återstår bara problemet med matchande BH. Den nöten blir inte lätt att knäcka. Ovanpå allt ska vi skaka fram matchande skor och smycken... Ja, vi får väl se hur det blir till slut. Svärfar é fortfarande sovandes på IVA i Lund. Värdena börjar dock bättra på sig lite, kanske, kanske skulle de väcka honom idag. Det é nu den hemska biten kvarstår för Lars. Att ligga vaken med en slang som reglerar den annars reflexmässiga andningen. Det tar visst tid att lära sig överlämna ansvaret till maskinen att låta den andas till en. Nåja, Lars é ju veteran inom detta så det ska nog gå bra. Ikväll bär det av till Jessi. Hon fyllde ju år i veckan så det ska vi fira ikväll. Denna gången vet iaf jag vad det blir till middag, Ringsjöfisks goda lax med dillsås, otroligt gott! Denna veckan har det blivit mycket lax, men vad gör det, det é ju skitgott! Nä, nu får jag allt kila vidare, tack för mig! // Chisan

Kommentarer
Postat av: jeanette

hi hi det va kul att se er prova klänningar, lite kivade jag med dig, hi hi. men jag blev nöjd med slutresultatet! Hoppas att svärfar kommer bli bra igen! kram kram

2009-07-10 @ 10:49:01
Postat av: Caisa

Det där med matchande skor är ett huvudbry som jag hade ett rent he****e när jag skulle gifta mig. Visste precis hur de skulle se ut och vilken färg (hade en bit av tyget med mig i handväskan om i fall hihi) Hur mycket jag än letade så hittade jag inte något som passade, antingen var färg eller modell fel. Det slutade med att jag köpte ett par billiga, vita, lågklackade pumps för 180:- på din sko. Gissa vilka som är favoritskorna i garderoben nu då? Efter 2 år används de fortfarande flitigt HAHA! Så tipset är att inte gå på matchning i färg och form utan på använbarhet. Köp ett par i en bra, neutral färg som är sköna! Kram/C

2009-07-10 @ 17:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0