Första jobbedagen!

Så ja, då va den första jobbedagen efter semestern avklarad. Klarade den galant tycker jag, men visst känns det att man varit borta lite, lösenorden sitter inte riktigt som de ska och patientnamnen är helt nya. Men jag klagar inte, jag trivs väldigt bra på mitt jobb, även om det é sommar och varmt... Har däremot mer semester att ta ut, men det får vänta tills lite senare i sommar...

Igår tog jag mig i kragen och tog mig en tur i skogen med Jeanette och Emelie. Väldigt skönt att komma ut och få rensa skallen, tänka på annat och bara finnas till för en stund. På eftermiddagen kändes skallen minde överhettad och jag började känna att jag kunde tänka lite klarare...
Frågan é bara var man fortsätter nu, men det får väl tiden utvisa antar jag, men jag ska inte det låta detta gå mig på huvudet, det ska verkligen inte behövas, jag har mestadels bra folk omkring mig och det é jag alltid tacksam för...

Hot Shot har fått ny hage med mycke gräs, han verkar inte klaga på maten, men värmen é han inte överförtjust i. Därför håller vi oss till skrittrundor för tillfället, skönt att ta en sväng tillsammans och sen bada lite och spraya med lite illaluktande flug och bromsspray efteråt, haha, vilken deo!

På lördag smäller det! Dax för mamma och K3 att äntligen flytta. Får väl se hur det går, men vi hoppas på det bästa helt enkelt. Ska bli skönt när det é över!
Måste få tag i en bra frisör i Höör, hur lätt é det då? Min vanliga frisör har ju flytt till Malmö och den jag har för tillfället håller till lite väl långt bort. Nä, jag får väl ta mig en tur i lilla Höör och se om jag kan ragga fatt i en en ny, alltid spännande att prova nya frisörer, man vet aldrig riktigt hur det blir...

På torsdag bär det av till klädesaffärer. Hmm, det kommer bli spännande... Jag som ALDRIG använder klänning annars, men jag kan hålla med om att det é precis vad man ska använda som tärna på ett bröllop. Jaja, vi får väl se hur det går, men lätt kommer det inte bli, haha!!

Nä, nu skiter jag i detta. Inga kuliga bilder har jag heller, trist inlägg, men så é det ibland. Den dära skrivinspirationen har inte riktigt infunnit sig än...

//

Chisan


Kommentarer
Postat av: Emelie

Trixies mamma är ju frisör, henne kan du ju klippa dig hos =)

2009-07-09 @ 20:43:40
URL: http://uptowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0