???

Hittar ingen bra rubrik till dagens inlägg, vet inte vad jag ska skriva. Är tom på ideér, känner mig avslagen och avtrubbad. Orkar inte ta mig för något idag, det kommer bli en lång dag känns det som.
Kanske jag ska ta en sväng på Hot Shot idag? Eller ska jag bara skita i allt och hålla mig hemma.... Jag vet helt enkelt inte vad jag vill idag....
Får väl se vart det leder idag... Men att ta sig till pållarna brukar hjälpa, man mår aldrig sämre när man varit hos dem...

De senaste dagarna har varit så sjukt varma. Vi har haft ACpumpen på för fullt. Den har haft lite problem att hålla temeraturen nere, men imorse när jag gick upp va det jäkligt kallt hemma. Inte ens katten ville vara inne, haha! Nu é den avstängt så får vi väl se hur länge denna behagliga tempen håller i sig... Tar på mig filten och kryper ner i soffan en stund.


//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Caisa

Hoppas du fick en skön tur i skogen. Jag har fått ett seriöst jobberbjudande :-) Lite ljusare tillvaro nu! Kram/C

2009-07-06 @ 15:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0