En underbar dag!!!

Ja, nu kommer ett egentligen äldre inlägg än det förr, men jag kunde inte låta bli att göra inlägget nu.
I tisdags kom mamma, Kjelle och K3 upp till mig i Höör. De kom med nybakta bullar kl 9, sen bar det av till stallet. Mamma red på Billbo, jag red på min undebara Hot Shot och Kjelle och K3 körde lille Calle. Det blev en skön runda, men attans vade det va varmt! Svettiga och slöa begav vi oss hem till Gamla Boo och bytade om till badkläder och begav oss sedan bar det av till Ängsbyns pool! Snacka om att det va skönt! Dit ska jag fler gånger i sommar!
Jag hade verkligen en supertrevlig dag! Hoppas mamma får tummen loss nu, kanske redan nästa helg???
*Håller tummarna*

Kom igen nu MAMMA!!! Flytta NU!! Jag vill, jag vill, jag vill!!! Skynda, skynda! En gång för alla, eller hur???

Här, en bild på Kjelle, hundarna och Calle! Kul att man faktiskt kan låna till sig en häst och sedan kunna ta en sväng om i skogen allihopa! 4 personer, två hundar och 3 pållar.... En hel ridskola, haha!!!
*Tack Tina för lånet av din pålle*


Skickade upp mamma på Hot Shot och K3 på Billbo. Haha, vilken härlig syn!


Mamma och Hot Shot!


K3 och Billbo!


K3, lite cool efter bad i poolen...


Härligt i solen! Själv höll jag mig i skuggan!


Nä, nu ska jag natta mig, det é en lång dag imorgon oxå! Imorgon blir det fullt ös på sjön, jag ska fan inte svettas en sekund imorgon! Lääääängtar!!!
*Jäkla värme*

Natti natti!!

//
Chisan

Kommentarer
Postat av: Tina

Billbo ser ut o haft skoj på turen..han blir så glad han får hänga med ut. Så tack för att ni tog med honom:-)

/Tina & Billbo

2009-07-15 @ 14:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0