Äntligen ett inlägg...

Jag har slarvat, jag vet, men det é verkligen inte kul att blogga om inte alla funktionerna fungerar som de ska... Men här hemma fungerar det nu iaf, inte illa det!

Var ska jag börja, det har hänt massor sen sist ju... Kan börja med att tala om att svärfar åter är vaken och andas för egen maskin. Han är fortfarande inlagd, men det går på rätt håll iaf.

I söndags fick mamma så äntligen tummarna loss och flytta!! Allt kommer säkert bli skitbra på den fronten, det é jag övertygad om! Kul é det iaf, nu kanske vi kan ses oftare, eller så blir det motsatt effekt om det blir mindre tid för oss nu, det lär vi upptäcka iaf...
Efter flytten åkte vi till Kerstin, va ju tvungen att kolla in Sunes framsteg! Kolla in vilken skillnad redan!

Busungen!


Visst é det en liten snygging?!



Hihi, han har fått små bissingar, och JA, det gör ont att bli biten av den lille skiten!


Hih, söta va?! Men tro mig, det é små busar, inte alls så goa som de ser ut... Sällan man ser dem sitta så fint och dessutom sidan om varann...


En del problem har dessutom hunnit bli lösta under den senaste veckan och det känns skitbra! Ibland behöver man ett avbräck, något som gör att man måste tänka till och inte minst tänka om. Livet rullar inte alltid på som man vill, men man ska aldrig glömma bort de runt om sig, det é de som egentligen betyder något, iaf för mig... Vem vill sitta där på ålderns höst och tänka tillbaka på livet om man inte levt det som man velat? Inte heller vill man sitta där ensam till slut, våga släppa in och öppna det dära hjärtat som ibland é så svårt...


I lördags kväll kom lite folk, Jessi, Tisen, Tina och Fredrik. Vi fick en trevlig kväll tillsammans, precis som det ska vara! Pippi va halvgalen denna kvällen, hon tycker uppenbarligen det é kul när det händer saker runt henne.
Hon la beslag på våra ölkorvar! Jäkla fågel!


Sen skjölde hon ner korven med lite grogg...


På lördagen fick Fredrik oss att åka och kolla på Westerntävlingar! Haha, varken Tina eller jag fattade ett skit av den typen av ridning... Med andra ord fick inte heller Fredrik någon klarhet i det hela. Han provade iaf en sadel, kanske vi får se honom på häst en dag?!?!


Vi kommer få nya grannar!!! Helt underbart! Jessi och Tisen ska flytta till Gamla Boo! Sjukt kul ska det bli. Nåja, vi kanske inte blir direkt grannar, men de kommer bara bo några hus bort, även de på sjötomt. Haha, vi kan köra vattenskoter till varandra! Ja, det ska verkligen bli kul, jag hade aldrig i min vildaste fantasi trott att Jessi skulle kunna bo så här på vischan, men något har gjort att hon tänkt om, skitkul!!! Ser fram emot den 7 augusti, då é det visst dax att flytta in!

Våra nya grannar!!!


Hot Shot har skadat sig, om ni inte redan visste det. Jäkla skit! Han viftar flugor med frambenen och slår därför i sina egna knä. Han sparkade upp ett litet sår som snabbt blev infekterat på grund av värmen och alla flugorna. I måndags fick jag därför ta ut veterinären och resultatet blev sjukhage, smärtstillande och en regäl dos antibiotika. Ovanpå allt é han ordentligt irriterad på flugorna, fick dörför leta fram Bengans gamla flugtäcke och flughuva. Nu verkar han mindre störd på flugorna, men han tycker livet é ganska trist nu... Stackare! Men snart é det över hoppas jag. Jag måste dock leta efter knäskydd vilket visade sig vara skitvårt. Vill ju ha ett par som inte skaver... Hoppas jag hittar något bra i Falsterbo!

Hot Shot, väl inpackad!


Billbo väntar på nytt kallt vatten!


Kommentarer
Postat av: Tina

Hihi Sune ser ut som en lama där han visar tänkerna..som har växt på den här korta tiden, det kommer helt klart att bli en vacker häst som han ju redan är.

Roligt att det är klart med flytten för Jessi o Mattias..hälsa o gratta dem:-):-)superkul !!

Då är det snart dax för Falsterbo..hihi jag är trött..får nog gå med en kaffemugg i handen hela dan imorgon för det lär behövas e sjukt trött efter de här veckorna:-)

Kram kram

2009-07-17 @ 08:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0