Tortyrredskap

Japp, detta är maskinen jag införskaffat mig. Efter ett frenetiskt cyklande i dagarna kallar jag numera det lilla vita eländet för tortyrredskap. Shit vad det är jobbigt! Benen bär knappt efter ett pass på monstret! Det känns däremot nyttigt, ikväll kanske det blir lite boxning oxå, det é dax att börja ta tag i detta på riktigt, känns riktigt bra faktiskt. Stundtals sprudlar energin, men ibland känner jag mig fullständig däckad.

Hade pippi fågel på rymmen igår. Shit vad de små liven é snabba att rymma om de får chansen. Hihi, de är däremot rikigt dåligt på att flyga, snacka om att de blir förvirrade när de kommer utanför den trygga lilla buren...

Johan bowlade igår kväll, med andra ord fick jag hela soffan för mig själv. Sällan känns det befogat att sträcka på sig i soffan, men igår, efter ett par goda motionsinsatser, känndes det rikgit bra och legitimt att kasta sig på soffan en stund...

Här har ni monstret, otroligt att man egentligen betalat pengar för den...



Här har ni stoet jag kikade på i Hörby. En pålle som inte föll mig riktigt i smaken, men som jag hoppas kommer till någon med mycket kärlek och omsorg en dag...


Här har vi "Tom", igen. Han är inte min än, men jag kan inte låta bli att lägga ut bilder, det é en riktig goding!
Nyfiken och kelig...


Hihi, här har vi honom åter igen...


This one is for you Ted!

Kärleken och sorgen är tvillingsystrar...
"Blacklock"


Alla människor som älskar, får mycket sorg...
"Olfert Ricard"







Tack för mig!

//
Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0