"Tom"

Japp, så heter pållen jag kikade på igår. För första gången på länge kännde jag att det faktiskt finns hopp för mig att hitta en häst iaf. Tom var trevlig på sitt lilla vis, om än något busig och ville hela tiden vara i centrum! Förhoppningsvis ska jag även åka till Hörby och kika på ytterliggare en pålle, om hon hämtat sig efter sin sårskada som hon olyckligt lyckades åsamka sig för någon vecka sedan. Typiskt! Men, snart kanske det blir dax, alltid spännande att kika på fler så man vet vad man väljer mellan. Som sagt ska det kännas helt rätt innan man beslutar sig...

Hästen är inte min än, inte säkert han kommer bli det heller, men har iaf lånat en bild så ni kan tjuvkika på honom lite. Visst é han söt?!

Stackars Åsa som i vanliga fall är varmblodig och sällan klär på sig mer än en kortärmad och hyfsat tunn jacka frös ordentligt igår. Ingen vanlig syn, men igår va det verkligen kallt! Vi andra var påklädda som om vi skulle till Alaska, men frös ändå.  Även om det bara var -4 grader så hjälpte luftfuktigheten till ordentligt. Tur vi åkte Volvo igår, det blir lite fortare varm än Camaron....När kommer våren?!?!


"Tom"



Ikväll kommer Jessi och Mattias och hälsar på. Det va verkligen längesedan! De flyttade till Eslöv för några månader sedan, i mitt stilla sinne tänkte jag att "vad bra, då kommer vi ses ännu oftare". Tiden springer ifrån oss och vi har inte setts tillsammans allihopa sedan de flyttade närmre, det é inte klokt. Ikväll har vi mycket att ta igen!

Nä, nu ska jag kila vidare!

Tack för mig!
//
Chisan



Kommentarer
Postat av: Tina

Han är en riktig läckerbit lilla Tom:-)

2009-01-16 @ 09:37:11
Postat av: Trixie

Håller med Tina! Ser ut att vara en riktig läckerbit... Snälla ögon också, på bilden iallafall =) Hoppas det klickar!

2009-01-16 @ 11:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0