Skitkamera!!

Grr, jäkla kamera, batteriet havererade just i den sekund då jag behövde den som mest idag! För ni vet väl alla vid detta laget att snyggingen Tom flyttade till Höör idag. Han stallades in och efter ett tag släpptes han i hagen, vilket steg han visade upp, hihi! Just då skulle jag ju haft min kamera, men icke att den ville fungera, hopplöst! Ska ladda den inatt och hoppas på att den fungerar bättre imorgon!

Två av mina tre sadlar passade! Wii, jackpott! Var ganska inställd på att införskaffa mig en ny, men i nuläget behövs det iaf inte, skönt! Provade även ett gäng täcken, hihi, en del passade faktiskt! Jackpott igen. Jag fick med en del täcken och en massa andra sker av Toms mor, väldigt så snällt, verkligen! Skulle iofs behöva fler skåp för att få plats med alla sakerna... Jag får väl flörta med stallägaren en dag...! =)

Har varit i stallet hela dagen, är röd om kinderna av all kylig luft jag utsatt mig för. Riktigt skönt med en ordentligt varm dusch och sedan ryggläge i soffan.

Sambon har äntligen fått igång sin hemsida på företaget, är faktiskt lite stolt över honom, han är egentligen inte så datakunnig som han vill utge sig för att vara. Med några handleningstimmar här hemma i soffan har han fått kläm på skiten och sidan börjar ta form, skitkul! www.atvcenter.nu - Kika gärna in... =)

Ser fram emot morgondagen, tänkte jag skulle ta mig en sväng om i skogen med Tom. Puh, jag kommer väl ha träningsvärk, det va ju ett tag sedan jag red ordentligt. Kanske till och med lille Calle får sig en runda i skogen, alltid kul med sällskap ju!

Inatt kommer jag förhoppningsvis sova bättre, jag vet att många tittar till pågen och han verkar lugn som en filbunde i sin nya box. Imorgon kommer dessutom brorsan och Lina och hälsar på, hihi, fler som é nyfikna på nykomlingen!

Nä, nu ska jag natta mig gott folk!
Tack för mig!
//
Chisan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0