Sista provridningen?

Idag blir förmodligen sista provridningen av. Ska kika på stoet i Hörby idag. Efter det ska jag bestämma mig för hur min framtida hästbesättning ska se ut.
Ska bli så skönt att få hem en häst snart, håller tummarna för det. Är verkligen sugen på att ta en opretantiös skogsrunda på tumanhand, bara jag och min häst...
Jag har fått en liten aning om hur abstinens påverkar en. Jag tycker mig ha kännt av det på senaste nu när jag stått utan en egen häst att rida på ett tag. Det känns verkligen som om jag saknat en vän sedan Bengan lämnade jordelivet, så om man kan köpa till sig en vän så kommer jag göra det snart, igen...

Fortsättning följer...

//
Chisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0