Segt...

Ska inte träning ge mer energi?? För min del känns det helt tvärt om, särskilt idag. Kroppen känns urlakad och otroligt segstartad. Det känns som om gårdagens träning sugit ur all min energi. Inte vet jag, men så é det kanske innan kroppen vant sig vid att träna några dagar i veckan... Det återstår att se.
Nästa vecka överger Tina mig, aldså har jag ingen partner att träna med. Tänkte faktiskt höra med pappsen om han kunde tänka sig att vara "stand in" nästa vecka, haha, tror ni på det lika mycket som jag gör?! Nåväl, annars kanske jag ska vara ledig iofs, lär ju vara ganska upptagen med Tom! Hihi!

Ikväll blir det många timmar i stallet, ska ordna och fixa inför Toms inflytt. Det ska dammas, skuras och bäddas ordentligt. Förvisso skurade vi Bengans box när han lämnade jordelivet, men det är uppenbarligen dax att städa lite igen. Hoppas Bengan inte misstycker nu när boxen blir upptagen. Kommer kännas lustigt att gå till boxen där Bengan stod och nu se ett annat ansikte. Förmodligen vänjer man sig lika snabbt som Tom sätter första hoven innanför stalldörren, men visst snurrar tankarna lite. Bengans box har jag i största mån försökt att undvika, hjärtat som är format av fukt i hans box finns kvar och vill inte försvinna, nu ska jag täcka över det med ett tjockt lager halm...

Här har ni de två godingarna! Hihi, Tom kommer bli bortskämd av Johan, precis som lille Calle och Billbo. Enda anledningen till varför Bengan kom springande i hagen när man kom för att hämta honom var för att Johan alltid hade godsaker med sig...=)


Från det ena till det andra...
Igår halkade jag in på en blogg som skrivs av en man som varit med om många tragiska händelse i sitt liv. En blogg som fångade mitt intresse, en man som skriver om känslor, finns det?!?!
Gå gärna in och läs om honom här: http://singelpappa.blogg.se

Nåväl, läst iaf om honom och hans dotter, de handlade grönsaker via internet. Spännande tyckte jag, och väldigt praktiskt, man får ju det hemlevererat dessutom!
Kika in här, kanske det kan intressera fler. Om många blir intresserade kan vi ordna en utlämningsplats i närheten av oss, då kan vi alla dessutom undvika utkörningsavgiften...=) Verkar som om det kan vara mycket som intresserar mig iaf, dessutom ingår recept i grönskaslådan, inte dumt alls! Jag har iaf beställt hem ägg, grönsaker och frukt. Spännande att se vad det blir av det hela!
Kika in här: http://www.mossagarden.se/

Tack för mig!
//
Chisan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0